20 Май 2024, 15:27 Днес (8) | Вчера (0)

Енергийното министерство: Некомпенсиран с новата сметка за газ да сигнализира за това

14 Февруари 2022 15:30 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 14 февруари 2022, 12:48

Сумите за това трябва да са посочени на отделни редове във фактурата, обясниха от ведомството

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента, съобщават от Министерството на енергетиката. Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за м. декември и м. януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, се казва в съобщението, цитирано от Нова телевизия. Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложена бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес  e-energy@me.government.bg.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 17 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7999
GBP 2.4796 2.4887 2.2781
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив