20 Май 2024, 21:30 Днес (11) | Вчера (0)

ING сменя името си на NN

21 Април 2015 11:11 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 21 април 2015, 14:41

Дружествата на групата у нас вече ще се казват NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане

ING Group обяви, че сменя името си и вече ще се казва NN Group (Nationale-Nederlanden, откъдето идват двете "N" в логото).

NN Group съществува като самостоятелна публична компания от 2 юли 2014 г., когато акциите й започнаха да се търгуват на фондовата борса Euronext в Амстердам. NN Group обхваща животозастрахователните, пенсионноосигурителните услуги и услугите по управление на активи на ING Group, които се обособиха в самостоятелна компания в съответствие с плана за преструктуриране на ING, договорен с Европейската комисия. Съгласно плана ING Group трябваше да отдели бизнеса си по застраховане, пенсионно осигуряване и управление на инвестиции от банковите си операции. Понастоящем ING е мажоритарен собственик на NN Group с 54,6% от капитала, като делът на публично търгуваните акции постепенно ще се увеличава. От 23 март 2015 г. акциите на NN Group са включени в основния борсов индекс AEX 25 (Euronext в Амстердам).

35086

NN Group работи на 18 пазара в Европа, САЩ, Близкия Изток и Азия и се грижи за финансите на над 15 милиона клиенти. Групата включва Национале-Недерланден, NN Застраховане Европа, NN Животозастраховане Япония и NN Investment Partners. Национале-Недерланден предлага банкови продукти на индивидуалните си клиенти в Холандия.
ING Re е вътрешният презастраховател на Групата. NN Investment Partners разполага с регионални офиси в Европа, САЩ, Близкия Изток и Азия, като Холандия остава основен инвестиционен център за компанията.

Ребрандирането на пазарите, на които компанията работи, ще се осъществи до края на 2015 г.

35084

В България групата е представена с две компании – пенсионноосигурителна  и животозастрахователна. В съответствие със стратегията на групата за развитие, и българските компании промениха наименованията си и вече ще оперират като NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане.

NN в България обслужва над 300 корпоративни и над 386 000 индивидуални клиенти чрез NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане.

"Докато новото име и лого на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане са следваща крачка в нашата история, ангажираността към всички, които ни се доверяват, остава неизменна. Промяната на марката няма да се отрази върху условията по договорите на съществуващите ни клиенти. Искаме да продължим с още по-голяма отдаденост да съветваме и подпомагаме с конкретни финансови решения своите клиенти, за да могат те да реализират житейските си цели. Вярвам, че ще създадем силна и обичана марка NN, като вложим цялата си енергия за това”, коментира Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане.

Лице на кампанията по промяната на името и марката на бизнеса по застраховане, пенсионно осигуряване и управление на активи на ING е шотландският актьор Юън Макгрегър.

35083

В най-новия клип на групата той заснема посланието на български, румънски, унгарски, чешки и гръцки език в страните, където се представя рекламният клип. 

Медийната кампания с участието на звездата от "Междузвезди войни", "Мулен Руж" и "Трейнспотинг" ще продължи четири седмици в България. 

За участието си в кампанията на NN Group холивудската звезда споделя, че не е  предполагал колко трудно е да се произнесе "застраховане и пенсионно осигуряване" на български, румънски, унгарски, чешки и гръцки.

"Дългосрочното планиране на личните финанси е жизненоважно. Аз самият насърчавам своите четири деца да спестяват. Умението да управляваш личните си финанси, независимо колко просто изглежда, трябва да се усвои, за да остане за цял живот”,  добавя още актьорът.

Някои от кадрите, които ще бъдат показани, са заснети в България. Любопитното е, че версиите на 45-секундния рекламен клип ще изглеждат различно за зрителите при всяко излъчване. Друг интересен факт е, че участниците в рекламната кампания не са актьори, а реални хора, живеещи в София, Будапеща и Атина (където е заснет клипът), които представят реални ситуации от своя живот.
В клипа са включени различни житейски сцени, а посланието в него е, че успехите, радостите и трудните моменти в живота ни са истински значими и те трябва да получат нужното внимание, както и да бъдат споделяни.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 20 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8036
GBP 2.4796 2.4887 2.2825
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив