Стремежът на компанията е към изкачване в първата 5-ца на общо застрахователния пазар в България
Дженерали Застраховане АД зае 33-то място в класацията на Топ 100 на компаниите в Централна и Източна Европа за 2016 г. От дружеството отпределиха това като огромен напредък в сравнение с
предишните години. През 2015 г. компанията заемаше 45 място, а през 2016 г. значително подобри своето класиране си с цели 12 позиции.
Най-голям ръст в класацията отбелязва Дженерали Застраховане АД - с огромните 85.98% до 71.3 млн. евро, което й отрежда 33-о място.
Класацията се организира и провежда от SeeNews. Тазгодишното юбилейното издание е с допълнителни класации, интервюта и анализи на най-динамичните сектори и пазарни тенденции в ЦИЕ за 2016 г и
изминалото десетилетие.
Стремежът на компанията е към изкачване в първата 5-ца на общо застрахователния пазар в България, а целта е дългосрочни взаимоотношения с клиентите посредством предлагане на опростени и
интелигентни решения, насочени към подобряване на тяхната удовлетвореност и максимално увеличаване на ефективността, обявиха от мениджмънта на дружеството. Фокусът на Дженерали България в
дългосрочен план е насочен към лидерска позиция в продажбите на дребно в България, чрез предлагането на лесни и иновативни бизнес решения на своите клиенти.
Тази година Група Дженерали обяви и старта на своята инициатива The Human Safety Net, за кято ИНСМАРКЕТ писа. Целта на тази инициатива е да подпомогне хора в неравностойно положение.