Аналитици смятат, че Ford, който преживява третото за последните пет години преструктуриране е длъжен да се раздели с Jaguar
Късно снощи ръководството на американският автомобилен концерн Ford Motor Co (F) съобщи, че не планира да продава в момента европейските си брендове Volvo, Jaguar, Aston Martin и Land Rover.
Единственото изключение може да бъде Aston Martin. Представител на Ford е добавил, че компанията все пак ще разгледа всички възможности.
Водещите европейски марки на Ford - Volvo, Jaguar, Aston Martin и Land Rover са обединени под обща административна марка Premier Automotive Group, PAG. Аналитици смятат, че Ford, който
преживява третото за последните пет години преструктуриране е длъжен да се раздели с Jaguar.
Очакванията са през тази година PAG да бъде на загуба, но още през 2007 година ситуацията с продажбите да се подобри. Това е и мнението на президента на това подразделение Люис Бут.
Ръководството на втората по активи американска корпорациа за производство на автомобили заяви преди две седмици, че ще съкрати около 45 000 работни места и ще закрие общо 16 завода на
територията на САЩ.